Thursday, June 29, 2006

"CANADA DAY"


Kvety - hrdost nasich susedov a nas obdiv!Ottawa 06 28 06 – streda
Len pred dvoma dnami som dal na moju “web” stranku moj posledny list. Vcera som text obohatil o niekolko viac fotografii. Pocas “birthday party” pre Barbaru a jej “twin sister” urobil som nejakych 120 fotiek. Vybral som len niektore do mojho blogu. Vsetkym pritomnym, ktorych som mal e-mailove adresy som rozoslal viac. Nech si vyberu co si chcu podrzat. Yup, bola to vyborna party! Zabavili sme sa, jedli vyborne a popijali ako ked by sa blizil koniec sveta. Oslavit Barbarine a jej “twin sister” narodeniny prislo okolo 60 gratulantov. Vacsinu som poznal, len kde tu sa ukazal niekto z Barbarinej vzdialenejsej rodiny, koho sme nepoznali. Bolo ale velmi mile sa stretnut s nasimi priatelmi, ktorych sme nevideli rok, dva ci i dlhsie.

Father Lowson a ja u Gabiho a Barbary

Dokonca sme stretli aj knaza “father Lawsona”, ktoreho sme nevideli aspon 20 rokov. On bol fararom v kostole kde patrili Barbariny rodicia. Na ich chate on krstil Andeja M. syna Boby a Wojtu M. My s Mariankou sme boli krstni rodicia. To bolo aspon pred 26 rokmi, ked nie dlhsie. Vtedy este aj on vyzeral prijatelne! Roky stravene ako vojensky knaz v Nemecku a inde a konecne odchodom na penziu father Lowson sa trochu fyzicky pozmenil. Pribral na hmotnosti aspon extra 100 kg, ked nie viac. Fotografia, ktoru prikladam vam dokresli ten obraz. Na druhej strane, Gabi je vo vynikajucej forme, stihly, mlado vyzerajuci aj ked je skoro 72 rocny. Chlapec ktory sa nevie zastavit, malo je a vela pracuje, pracuje a pracuje!!!

Gabi T. stihly, usmiaty! Ma preco!

Pocasie sa umudrilo a po niekolkych dnoch, dazdov a buriek, sa dnes poobede dokonca ukazalo slnko a vietor sa utisil. Ja som musel zrusit vcerajsiu lekciu tenisu. Sprsky boli caste ba dokonca aj hromobitie. To nam nezabranilo odskocil rano do fitka a spolu s Petrom sme si celkom slusne zatrenovali. To iste dnes rano! Kedze sa poobede vycasilo a pekne pocasie pretrvavalo, rozhodol som sa grillovat vonku a mat von na terase veceru. Zatial nas ziadna buravica neprekvapila. Pocuvam ale, ze niekde v povzdiali trochu kde tu zahrmi. Neviem, ci budem musiet utekat do vnutra. Myslim, ze tie burkove stavy su naviazane na nesmierne tazke dazde, burky a povodne na severovychode USA, kde doteraz zahynulo asi tucet ludi a organy nariadili evakuaciu asi 200 tisic ludi.

Bungolow nasich susedov a ich zahon kvetov! Mal som kus pekneho bravcoveho masa. Dal som na vyber Marcele, ci chce aby som to robil v trube alebo vonku na B.B.Q. Nevedela mi dat odpoved! Nezavahal som, rozhodol som, ze to budeme robit vonku a tiez vonku jest. Bolo to vyborne rozhodnutie. Vietor sa utisil a nastal velmi prijemny vecer bez vlhkosti, dazdu a burky! Marcela bola s vecerou uvelicena! Nemohol som urobit lepsie rozhodnutie ako robit B.B.Q a jest vonku. Marianke trvalo trochu dlhsie veceru dojest. My sme to zbastili ako keby nebolo viac zajtrajsku.

Spojene tri fotky troch bungalowov. Ten prostredny je nas!

Pocas vecere som si este nafotil niekolko zien, ako sa snazili odpali golfovu lopticku z prvej rampy. Neboli to ziadne “unikatne, zadkove” golfistky. Sorry, ze vas nemozem potesit pohladom na velke canadske zadnice. Dam obrazok lepsie vyzerajucej Canadanky. Kedze je velmi prijemny vecer, burkove stavy niekde velmi daleko, vytiahol som moj laptop pocitac na terasu, aby som si zkratil svoj volny cas komunikaciou s vami, ked uz nemam co pozerat v tv. Na mysli mam politicke programy! Rozhodol som sa, ze radsej napisem par riadkov, pokial sa dievcata vratia z ich prechadzky. Mozno bude z toho mojho pisania jeden cely novy blog!

Zriedkavo sa da vidiet sarmantne vyzerajuca golfistka z nasej terasy!Doobeda som vybehol na nas backyard a tiez frontyard a urobil som niekolko fotiek vacsinou z kvetov na nasom backyarde. Tiez z “front yardu” nasich susedov, ktori si obrovsky davaju zalezat na uprave ich prostredia. Vela kvetov, vyzera to bajecne! Urobil som niekolko zaberov aj z nasich bungalowov a tie som spojil do jednej fotky. Celkom sa mi podarilo vsetko “stitched”, zosit a vyzera to velmi pekne. Urobil som to naschval, aby som sa naucil s tym programom pracovat.

Kvety okolo bungalowu nasich susedov - ich konicek a hrdost.Boy, ale som z terasy utekal! Nevsimol som si, ze sa naraz zatmelo, zahrmelo a z nicoho nic sa rozfukal vietor. Vsetko som bleskovo zbalil a preniesol som sa do studia kde pokracujem v pisani. Dlho asi nebudem, trochu sa “zatemnilo” aj v mojom mozgu. Predsa len jedna flaska vina k veceri a potom pokracovanie na terase druhou, mi trochu zahmlieva moje myslenie. Ved o nic nejde, len o priatelsku komunikaciu! Trochu zahmlenia mozgu sa da dufam prepacit? Dievcata sa tiez z prechadzky velmi skoro prihnali domov! Ta bliziaca sa burava ich tiez prinutila sa otocit a vratit sa skor. Vsetkych nas vystrasila, ale ako to prislo, tak aj odislo bez jednej kvapky. Mozno neskorsie.

Trochu iny pohlad do nasho backyardu!

Zda sa, ze budeme mat velmi bohaty program tento vikend! Canada bude oslavovat tzv. CANADA DAY, najvacsi to sviatok v Canade. Na pode parlamentu budu velke slavnosti a velke “hoopla” ako kazdy rok. Minuly rok, alebo predminuly, sme sa boli pozriet. Clovek by tam potreboval ostat cely den. Boli tam tisice ludi, atmosfera vynikajuca! Zda sa, ze Canadania maju radi Canadu. Co by sa patrilo! Samozrejme, az na mnohych “synov a dcier Allaha”. Dnesne noviny The Globe and Mail uverejnili rozne vyroky zien a sestier zatknutych teroristov v Toronte a Missisauge. Vsetky cernoknaznice nabadaju svojich synov, manzelov, aby sa stali JIHAD. Vraj nenavidia Canadu, nas system atd….Byt na mne, uz zajtra by boli v ich z hliny a slamy vybudovanych kuciach a stanoch puste, prec z Canady a USA. Moslimom to rovno povedal Prime Minister Australie. Nech idu tam do svojich krajov, kde mozu si uctievat Allaha a jeho profeta Mohameda udierat si celo o zem a riadit sa sharia zakonmi. Nie v Australii!!! Tak by to malo byt aj v Canade a USA. Europa je uz viacmenej stratena! Salam (Salem?) alejkum!

Nejak to naraz v baraku vsetko utichlo! Nie div, ved je po deviatej vecer. Marianka odpochodovala do postele. Marcela po nej. Pojdem kazdu chvilu aj ja! Nic neuteka a par riadkov mozem ukoncit aj zajtra. So long!

Nechce sa mi verit, ze za ten kratky cas vcera vecer som dal skutocne dohromady dve plne regularne strany textu. Good, mozem to umiestnit na moj blog, len potrebujem upravit a vybrat niekolko fotiek aby som spestril text.

"Mlady Indiansky bojovnik" olej na kanvase 24x20 inch. pred ukoncenim!Na prichdzajuci vikend ocakavame milu navstevu z Toronta. Nas priatel Vlado Ch., ala “Bongo Fuzik” aj s manzelkou Mariou. Do Osgoode k svojej dcere Yvette pride aj bratranec Janko, pocitam, ze sa pride pozriet aj na nas. Peter cez vikend bude sam, Zuzka odchadza dnes, alebo zajtra do New Yorku, tak sa patri aj jeho pozvat na nejaku veceru. Budeme mat veselo!

Srdecne pozdravy z Ottawy a oslav “CANADA DAY!”

Milan a spol.