Friday, August 20, 2010

Barbarstvo sa siri svetom!

BASTARDI! To je "spravodlivost" moslimskej sharie a Talibanu! Pohorsujuce v 21 storoci. To nas caka a nemine, pokial sa nevzburime!!!!
Krasne mlade dievca 18 rocne, zohyzdene manzelom od ktoreho utiekla. Na prikaz lokalneho Talibanu urezane usi a nos. Barbarstvo islamu!

Som uneseny Millenium trilogiou s prvym dielom The Girl With Dragen Tatoo! Super film, super herecke vykony!

Pripitok Dura V. a sefredaktora M&F Dr. Luda Majora ucastnikom a vitazom sutaze "DO FORMY".
Minulu sobotu sme navstivili mojho 86 rocneho bratranca Janka. Vyznamne sa scvrkol. Je ho polovicka. Na ceste nazad sme sa zastavili v malom mestecku MANOTICK.
Ottawa 08 20 10 – piatok
Trochu sa oneskorujem s mojim prispevkom. Od posledneho ubehlo viac ako desat dni. To je skoro neospravedlnitelne, ked niekto caka moj pravidelny tyzdenny prispevok. Nejdem sa ospravedlnovat, lebo moje posledne dva prispevky som dal na web stranku jeden za druhym v troch dnoch. Cize som v obraze a nacas s tymto. Velmi som sa “krutil” zacat tento prispevok z obycajneho dovodu, ze nemam nic zaujmaveho o com pisat. Aspon s takym pocitom som si rozbalil moj maly pocitac na stol, v jedalenskom kute. Hadam len nieco vyplodim? Vynimocne som dnes otvoril flasku bieleho vina ku obedu. Bol za tym “skryty” umysel, ze nieco ostane a ja budem moct z flase ucucavat pocas pisania. Dnes sa Agi skutocne utrhla, ked pripravila z kurcacich prs nieco ako stroganov ale bez smotany len s ryzou a uhorkovym salatom. Dokonca napacovala dalsich sest kusov kurcacich prs na veceru a zajtra na obed. Ostatok neskonzumovaneho vina som si dolial a vypil este pred ukoncenim nacateho odstavca. Skocil som dole, do vinneho skliepku a priniesol som jednu flasku bieleho a jednu cerveneho. To by malo stacit na dnesny vecer, zvlast preto, ze som cely tento tyzdne trochu abstinoval a dovolil som si mat vecer len jeden drink. Nepomohlo a mal som vahu taku ako pred tyzdnom. Ani deko dole. Dnes je vsak piatok, koniec tyzdna, tak preco si nedovolit trochu dobroty.

Trochu dnes oslavujem aj nieco ako record v citani. Este pred obedom som docital prvy diel tej millennium trilogie, ktoru som zacal ani nie pred tyzdnom. Kniha v “soft cover” ma viac ako 800 stran. Zacal som niekedy zaciatkom tyzdna a dnes v piatok som knihu “zhltol aj s chlpami”. Ako som spominal v poslednych dvoch, ked nie troch prispevkoch, prvy diel tej trilogie som videl v kine, podobne ako aj druhy diel. Kedze som videl film, preskocil som knihu a cital som len druhy a treti diel. Prvy diel filmu DVD sa pred casom dostal do predaja. Ja som si ho vypozical a znovu so zaujmom pozrel. Bol som natolko hlupy, ze pod dojmom, ze je vo svedstine, ani som sa nepokusil ho vidiet dabovany v anglictine. Ked som nechal urobit kopiu filmu, Peter ju urobil v anglictine aj s anglickymi titulkami. Tak sme si film premietli este raz. Ja som ho uz videl trikrat. Bol este viac zaujmavy, ako ked som ho videl prvy alebo druhykrat. Da sa povedat, ze som na ten film a jeho pokracovanie trochu zatazeny. Podobne ako na film “KILL BILL”. Vediac z tych dvoch dalsich pokracovani, ze film nemoze stvarnit a urobit zadost, viac ako 800 stran knihy.Rrozhodol som sa precitat aj knihu a mozem povedat, ze vo filme chyba strasne vela z popisovaneho deja, aby film bol v norme jeden a pol hodiny. Uvidime, co urobi Hollywood? Neviem si predstavit vhodnejsich predstavitelov ako vo svedskej verzii. Naraz pocitujem prazdnotu, aj ked ma cakaju desiatky knih ktore mam a ktore neboli citane.

Dnes poobede som mal trochu dilemu, ci zacat pisat moj prispevok na web stranku, alebo sa pustit do odpovede na list od mojho stareho kamarata a “spolubojovnika” za uznanie kulturistiky Ladu Filipa z Berouna. Pred par dnami som od neho obdrzal list a kedze som dlznikom aj na jeho posledny z pred par mesiacov, mal by byt prioritou! Ako ze bude, ked nie dnes, tak mozno zajtra sa zmozem na odpoved. Caka ma este napisat jeden dakovny mail sefredaktorovi M&F PhDr. Ludovi Majorovi za jeho velmi mily a dojemny mail s prilozenou fotografiou z oslav sutaze “do formy”. Pripitku spolu s Durom pritomnym sutaziacim a vitazom tej sutaze. To urobim zajtra alebo v nedelu s oneskorenim. Vcera som daval dost dlhu odpoved Sanovi B. a Durovi V. To ma tak trochu vycerpalo mentalne.

Pred niejakymi dvoma, ci troma mesiacmi Franta N., moj treningovy partner dal vypoved na tri mesiace vo fitku, lebo vedel, ze nebude mat vela casu chodit cvicit k voli pracovnym uvazkom (ako u mna dat dohromady kuchynu a inde). Dozvedel sa, ze jeho clenstvo nezrusili a musel platit mesacny poplatok. Tak sa vcera rozhodol, ze si pride so mnou zacvicit. Aj sa stalo a mali sme celkom slusny trening. Pre mna vdaka skutocnosti, ze som uz bol trenovat dva tyzdne. Aj tak som dnes trochu citil svalovicu, lebo som do treningu zahrnul cvicenia ktore bezne nerobime. Dnes som bol vo fitku sam. Peter, ten hra tennis kazde rano a niekedy aj vecer. Ked sa trochu zhorsi pocasie pride mu dobre prist aj do fitka. Franta sa dnes rano vybral aj s Vlastou na dlhy a daleky vylet na koniec Gaspe Peninsuly po brehu rieky Sv Vavrinca az hlboko do mora na vychode Quebecu. Prekrasna cesta, priroda, kde sme aj my stravili niejaky tyzden pred mnohymi rokmi.

Predvcerom nasa kamaratka z Toronta Hana R. oslavovala svoje narodeniny. Ja som nacas poslal mailovu gratulaciu ale akosi mi uslo jej osobne pogratulovat, co som urobil vcera. Silne naliehala, aby sme na druhy tyzden prisli k nim na chatu. Slubil som, ze prideme v stredu. V utorok je pri Marianke pani zo soc. servisov a tak ju nechcem okradnut o jej mzdu, keby sme isli v utorok. Zajtra sa dohovorim, ci nemoze prist v pondelok a my by sme mohli odist v utorok. Nazad v Ottawe by som bol rad v piatok. To by mi dovolilo skocit aj na Niagarske vodopady a ukazat Agi aj Toronto. Uvidim, ako sa veci udeju.

Minuly tyzden sme stravili vela casu pred telkou sledovanim tenisoveho turnamentu Rogers Cup - muzi z Toronta a teraz od pondelka je to pokracovanie zien z Montrealu. Nesledujem kazdy zapas, to by boli hodiny pred telkou, ale aspon dve – tri hodiny vecer, tie zaujmavejsie stretnutia. Niekedy sa pozriem aj na poobednajsie stretnutia. To nerobim casto, aby som nevzal cas Marianke a jej zabavnym programom. Tenis ju urcite nie velmi zaujma.

Ked som zacal tento prispevok mal som v umysle vzplanut v pohorseni proti neuveritelnej drzosti moslimov, postavit obrovsku mesitu skoro na pode, kde moslimsky fanatici narazili s lietadlami do dvojiciek v New Yorku a zabili pri tomto teroristickom utoku na pode USA okolo 3 tisic ludi. Cordoba Hose, ako pomenovali buducu mesitu je triumfom skur……. .zbalamutenych, nabozenskych fanatikov, kde vystavbou chcu ukazat na vitazstvo mohamedanstva, podobne ako davno v Cordobe, kde zrucali vsetky krestanske kostoly a na ich mieste postavili mesity. Chorobne! Tiez som chcel pisat o barbarskom akte Talibanu v Afganistane, ked mlade dievca, ktore bolo tazko zneuzivane manzelom a jeho rodinou utieklo. Ked ju chytili, manzel jej urezal usi a nos. Keby bolo na mne, ja by som mu urezal jeho penis a gule, bastard! Ohavnost stredoveku.! Chcel som tiez pisat o mladej dvojici zalubenych, ktorych ukamenovali tiez v Afganistane, podobne ako v Irane chcu ukamenovat mladu matku s dvoma detmi. To sa vsetko deje v dvaciatom prvom storoci. Vdaka chrobnemu nabozenstvu a vymazanym mozgom mulahmi. Hanba, hanba!!!
“Varuj dusu na doline”, nedovolte toto siriace sa svinstvo stredoveku zasiahnut do nasho trochu kulturnejsieho zivota!

S prianim zdravia a pohody!

Milan
P.S. pripomenme si 42 vyrocie invazie Warsavsho paktu do Ceskoslovenska. Pomaly zabudnute svinstvo! Zajtra je ten den!!!!